Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Netřeba se dovolávat Freuda, myslím, že to madam zvládá sebereflexně velmi dobře (2:11).;-)

0 0
možnosti

J35a54r48a 45R89a88n11k

22. 10. 2014 4:10

Tak jako kazdy spravny lumberjack, ten knoflik nahore se nechava otevreny, jinak Vam poradi Maddox "Alphabet of Manliness":-)

0 0
možnosti

Já flanelky miluju. Nejen že v nich se svými vousy dělám dojem alá dřevorubec ale je to prostě strašně příjemný materiál na kůži. je mi fakt jedno co si kdo myslí. I když uznávám že když se zapne ke krku tak to vypadá pěkně divně.

0 0
možnosti

Zvedne se jí žaludek?

Tak ať si trhne nohou! Kárované flanelky nejsou zakázány, a tak co je komu do toho, když v ní někdo jiný chodí?

Mají to někteří lidé starosti!

1 1
možnosti

Kdyby ovšem viděla chlapa v kytičkované nebo puntíkované flanelce, tak by sice měla kufr nadzdvižený, ale byla by zticha. Ještě by si to někdo mohl nekorektně vyložit.

0 0
možnosti
Foto

To by mě zajímalo, mezi jakými chlapy se ta ženská pohybuje. Já jsem snad ještě nikoho ve flanelce zapnuté ke krku neviděl.

4 0
možnosti

No obecně lidi choděj oblíkaný děsně :-P Ale s tím se v české kotlině asi nic neudělá. Ale ocením, když jsou lidi čistí a oblečení mají vyprané...

0 0
možnosti
Foto

Co znamená děsně? Já se oblíkám tak jak mi to vyhovuje a ne tak jak to vyhovuje mému okolí. Třeba se z pohledu jiných oblíkáte děsně vy. ;-)

4 0
možnosti
Foto

Mně se zase zvedne žakudek, když vidím některý lidi. A taky s tím nelezu na blog, natožpak do podprůměrnýho "podcastu".

1 1
možnosti

Ale do diskuse jste s tím svým "problémem" evidentně vlezl! .. ;-)

1 0
možnosti

Na hory je károvaná flanelka nejlepší. :-)

2 0
možnosti
Foto

Přesně tak, ale doufám, že ta paní po horách nechodí, tam je kumulace flanelek károvaných..to by asi jen u zvednutého žaludku nezůstalo. A umíte si představit jak by pak vypadaly Krkonoše či Jizerky?:-)

6 0
možnosti

A teď ještě tu o ponožkách v sandálech - prosím... :-)

4 1
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1157x
Bára a David – oba v nejlepších letech a schopni čehokoliv…

Seznam rubrik